BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, February 16, 2013

Alat Solek

Memang solekan dah menjadi minat Lula sejak kecil lagi. Jadi bila mama ada duit sikit, mama akan belikan alatan solek untuk Lula supaya Lula boleh menyolek. Lula mula belajar melalui Youtube, banyak tips dan gaya solekan yang menarik dijadikan panduan.

Selain dari Youtube, Lula juga mengambil berat dengan komen yang diberikan oleh orang yang lebih berpengalaman dalam bidang solekan. Dengan pujian dan kritikan yang diterima membuatkan Lula akan lebih bermotivasi dalam mempertingkatkan lagi kualiti solekan.

Tadi Lula keluar dengan mama lagi dengan tujuan untuk mencari alatan solek yang penting. Banyak juga yang menarik rasa macam nak beli semua sekali. Tapi bila difikir balik, kita perlu berjimat dan beli yang betul2 penting sahaja.


Anyway, thanks to mama yang sentiasa menyokong Lula dalam bidang andaman ini. Innsya Allah Lula akan terus mempelajari teknik solekan yang lebih mantap untuk mempertingkatkan lagi ilmu dan mempertajamkan lagi kemahiran yang telah dianugerahkan oleh Allah S.W.T.

4 cerita anda:

ct cheery said...

terbaik lah lulu!good luck dear

LuLa- said...

lula la.... thnks anyway...

Unknown said...

Puteri plak x suka make up..make up nie. Rasa rimas jer muka.. Hahaaa..! Kdg2 kuar umah pun mmg x pakai apa2 pn.. X minat, hehee.. Paling common pn foundation & bedak jer lah..

#btw, Truskan...!

Syazwani Rahmat said...

I love make up too dear :)