BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, April 25, 2011

Back To Jengka....

Beberapa hari yang lepas, macam2 dugaan aku terima.. Sim Card Maxis aku dah kena block.... tak tau la nape... tension je... dah la suma nombor member dalam tu... Nasib baik aku ada no. DIGI.. Hari yang aku nak balik Jengka tu plak baru aku ingat kad matrix aku kat Shah Alam.. nasib baik ada Asmahan yang duk dekat2 situ, ley la aku minta tolong dia bawa pergi Jengka..  lepas tu aku tunggu la bas nak g Jengka ni.. Lambatnya dia sampai... Bila dah sampai lambat plak dia nak bertolak.... Sampai aku dah tertidur dah... Dalam perjalanan tu aku practice script slide tu... for preparation.... practice make perfect la katakan... dah sampai kat situ... aku di sambut dua sahabatku, Lijah n Asmahan... best sangat dapat jumpa diorang semula.... seronok..... Disebabkan terlalu lapar, kitorang singgahlah kat koperasi..Macam2 aku beli...Lepas tu daftar bilik...Penuh gila la bilik tu.... tapi best gak dapat kumpul ramai2. Malam tu kitorang pergi makan KFC. siap bawa laptop lagi nak practice... sampai kat KFC terserempak lak dengan coordinator OMT 330... senyum jela... lepas makan, kitorang practice slide... Lepas tu,balik... sampai kat bilik kitorang bawa turun tlam n trus nak tido... tapi ramai yang nak wat keje so lampu tu tak ley nak tutup n agak bising la jugak diorang bincang2. tapi sabar jela.. Pagi tu, masa nak bersiap pergi presentation, aku di beritahu aku punya advisor orang lain... n start pukul 9:30 pg... waktu tu tinggal lagi  10 minit je... aku dah tak tau nak wat ape... so aku decide nak ikut je list yang lama tu... n start pukul 10:30... Masa presentation tu... agak berdebar la juga.. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar... Congratulation too all my friends... Lepas tu kitorang pun balik bila sumanya dah beres....

0 cerita anda: