BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, April 28, 2011

Me and Jaja

Sorry sangat dah lama tak update blog ni... yela aku sibuk layan kawan aku, Jaja dari PJ nak jalan2 kat Kuantan ni.. dah lama dah kitorang plan tapi asyik tak sempat je... so abis je study Jaja decide nak ikut aku balik Kuantan, aku ok je... Mama dah bagi kepercayaan kat aku untuk drive kereta dia... macam tak percaya je... heheheh....so mula2 kitorang pergi  East Coast Mall. Tengok wayang cerita


Best sangat citer tu.... kitorang sampai menjerit-jerit dalam cinema tu.... hehehehe...




 Lepas tengok wayang n jalan-jalan sekitar ECM tu, kitorang decide nak pergi Teluk Cempedak plak...




lepas jalan-jalan n beli belah, kitorang lapar, so singgah ada kat sebuah kedai ni.... sedap gak masakan dia.... tp manis skit... kitorang makan...


sedap sangat... lepas tu malam pulak kitorang pergi makan kat Jungle... seronok.... mcm2 ada kat situ...

lepas makan kitorang jalan-jalan kat sungai kuantan....

esoknya... jaja pun balik.... Tapi dia promise to come again..



0 cerita anda: