BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, April 11, 2011

Cita & Cinta

Dah lama aku tak tulis kat blog ni... dekat setahun la juga... sibuk sikit tumpukan perhatian kat study. Macam tak percaya esok merupakan hari yang ke 72 aku practicle kat syarikat tu. bermakna lagi 4 hari aku kena prepare for presentation and report untuk latihan industri... lepas tu tamat la diploma ku... Aku plan lepas ni nak terus sambung blaja. Tak nak buang masa. Oh... lupa plak... P-jul pun sama ngn aku gak... dia pun nak sambung blaja. Hope kitorang dapat satu campus mcm dulu.... tapi kalau jauh kitorang redha jela...


Hubungan kitorang still ok lagi... Alhamdulillah dah hampir 3 tahun kitorang couple...hope semuanya berjalan lancar... lecturer kitorang dah tanya pasal kad khawin, tapi kitorang cakap belum masanya lagi... Hidup ni semakin mencabar... jadi perlu bersaing untuk capai matlamat. Kitorang nak kejar cita-cita dulu....

0 cerita anda: