BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, April 12, 2011

Merdekalah sangat

Hari ni terbabasla... bangun tido pun lewat... nasib baik dah gosok baju semalam takdela kelam kabut sangat.. Yela, teringat pesan mama, dia kata "kalau gosok baju tu gosok sebelum tido, kalau esok pagi tu black out, pakai la baju kedut-kedut tu". So aku pun ikutlah.... Aku asyik sibuk bilang hari... 3 hari je lagi aku akan tamat latihan industri... lepas ni aku kena prepare untuk presentation n report lak.... Sabar jela....


Tengahari tadi aku makan dengan P-jul. Yela dah lama tak jumpa tetiba lak ase nak lunch same... tak kisah la tukan... sb nanti jumpa gak kat Jengka... Balik je lunch, aku dah siapkan kerja2 menaip tu bos aku datang kata ada typing error... aku dah check dah.... tak de pape pun salah... geram r gak... pastu dia tak bagi aku balik sebab paper dia tak siap lagi... Hari tu marah orang wat keje last minute, ni dia lagi last minute punya keje....

Apa-apa pun, aku wish good luck for him tomorrow... sb dia ada seminar. Boleh katakan besok maybe dia tak de satu hari.... Merdeka la.... YEA!!!

0 cerita anda: