BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 13, 2011

Malasnye.....

Pagi tadi ase mengantok sangat sebab malam semalam tido lewat... Ase macam berat je nak bka mata ni.... tapi adik aku dah bukak lampu so terpaksa la aku bangun... Hari aku ada mood skit nak pergi keje.. yela aku tau bos tak de satu ari kat office... ble sampai je... bos aku asyik tepon supervisor aku je... n marah2... cian supervisor aku asyik nangis je... aku pun pujuk la dia... bila mood dia ok skit, aku minta dia evaluate aku...


Saat-saat akhir ni barulah aku ada perasaan sayang kat tempat keje tu... tapi nak wat macam mana aku pun dah nak start sambung blaja balik... so aku redha je..

Ramai yang tak bagi aku pergi sebab program yang aku handle tu aku sorang je yang tau, macam nak contact sape, nak meeting ngan sape... tapi aku terpaksa pergi juga.... maaf kawan-kawan.

Esok merupakan 2 hari yang terakhir sebelum aku pergi... semakin berdebar dah rasanya... tak terkata.... tgu jela cite esok...

0 cerita anda: