BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, May 17, 2011

Akulah Hati Yang Telah Kau Sakiti

Niat dia memumutuskan hubungan kami sangat baik... Dia berpandangan jauh ke masa depan..... Dan kerana dia kenal aku  yang sebenar kami berpisah... Aku terlalu memanjakan diriku sehingga tidak mampu untuk berdiri di atas kaki sendiri.. Tapi hakikatnya, aku perlukan seseorang untuk menyokongku... aku bukanlah wanita yang tidak berani dan kuat seperti yang dia kata... mungkin dia jadikan itu untuk alasan agar dia dapat menjauh dari ku.. Aku tak rasa diri aku lemah... aku cuma suka di manja... 2 tahun lebih bukanlah satu masa yang singkat.. Kami dah saling tahu perangai masing-masing, Keluarga masing-masing... Aku happy bila di samping keluarga dia.. tapi sekarang... semunya berubah... aku perasan lepas dua tahun tu.. perangai dia dah mula berubah... tawa dia, gelak dia, masa dia, banyak di habiskan dengan teman2 dia.. Dan kini, Katanya "sayakan lelaki, kalau saya tak enjoy sekarang, nanti dah khawin saya enjoy lagi teruk jadinya..." Seolah-olah aku menjadi penghalang dan pemusnah masa muda dia.. Aku sedar, aku bukanlah sesiapa pada dia... dan aku tak dapat halang dia... Aku biarkan dia buat keputusan sendiri dan aku percaya satu hari nanti dia akan lebih menghargai wanita seperti aku... dan takkan sakitkan hati wanita lagi..

0 cerita anda: