BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, May 23, 2011

Chocolate or Cousin

Hari ni aku sibuk kemaskan pakaian aku yang nak dibawa ke Klang.. Sepupu aku asyik tanya aku bila nak datang.. siap suruh aku stay sampai dia konvon... Aku bukan apa, seganlah juga duduk rumah orang lama-lama.. Tapi memandangkan dia nak sangat aku ikut jela... Aku pun nak tenangkan fikiran. Dia rajin bawa aku jalan-jalan.. Memandangkan aku kena hantar tempahan ke ke sana juga, aku kenalah singgah rumah sepupu kesayangan aku tu..

Allhamdulillah.. semalam aku selesai hantar tempahan chocolate sahabat aku... Boleh tahanlah banyak dia order.. tapi aku tak kisah sebab aku minat nak buat semua tu... Bila pertama kali aku tengok orang beli chocolate aku ni, buatkan aku bersemangat untuk mengembangkan business ni... tapi aku kenalah sabar dan mula dari bawah... Mama pun sokong dengan semangat aku... Harap aku berjaya...

0 cerita anda: