BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, May 16, 2011

Salahkah aku??

Kenapa semuanya perlu berakhir macam ni???  Mungkin salah aku menerimanya dulu.... Aku salah buat keputusan dulu... Aku tak sepatutnya terima dia...  Tapi aku bahagia, aku gembira, aku rasa disayangi aku berkongsi semua susah dan senang dengan dia..  Dia pun macam tu, sanggup lakukan apa saja yang aku perlu.. Tapi silap kami pilih orang yang jauh, maka kami terpisah. Kami jarang jumpa, tapi selalu berhubung dalam telefon je... Tapi walaupun macam tu, aku dah puas hati sebab kami still berhubung.. sampai satu masa aku pernah merasa bosan dengannya, dengan perangainya, tapi aku sabar... sebab aku tahu dia pun banyak bersabar dengan aku.. Aku tahu dia yang terbaik dalam hidupku, yang menepati citarasa dan cintaku... Lalu aku lunturkan perasaan bosan, benci, dan ku tuangkan perasaan kasih, sayang, cintaku padanya, walaupun jauh... Aku kini tak pernah bosan menelefonnya setiap hari, tak pernah bosan menyebut I LOVE U setiap hari, tak dalam sehari aku tak sebut yang aku rindu... Lama-lama dia yang bosan, dia dah mula mencari orang lain.. Salahkan aku sebab aku jauh darinya..  Salahkan aku sebab aku buat perkara yang sama setiap hari.. Salahkan aku, mengapa aku menerimanya dulu?, Salahkan aku kenapa aku lunturkan perasaan bosanku, benciku, dan aku berikan perasaan sayangku padanya dulu?? Salahkan aku, kenapa aku mengharap padanya??? Salahkan aku mengapa aku menerimanya kembali??? Salahkan aku , Mengapa aku menerimanya dulu?? Salahkan aku, kerana aku dia pergi...


Satu persatu telah kuhapus
Cerita lalu di antara engkau dan aku
Dua hati ini pernah percaya
Seribu mimpi tanpa ragu tanpa curiga

Ku tak ingin lagi
Menunggu, menanti
Harapan tuk hidupkan cinta yang telah mati
Ku tak ingin coba
Hanya tuk kecewa (Ku telah kecewa)
Lelah ku bersenyum lelah ku bersandiwara

Aku ingin pergi
Dan berganti hati
Satu persatu telah kuhapus
Nada dan lagu yang dulu kucipta untukmu
Rasa yang dulu pernah ada
Kini berdebu terbelenggu dusta dan noda

Kini ku sadari diri ini
Ingin berganti hati
Cinta yang tlah pergi
Harus berganti hati
Harus ku ganti hatiku kini
Ini harus ku ganti
Tak perlu ini lagi harus bergantian


0 cerita anda: