BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, May 29, 2011

Tolong Pak Long

Seronok juga duduk kat sini... Macam-macam aku belajar, seni kulinari, masakan, catering, macam2 lagi la... Malam tadi aku tidur lewat tengok Mak Long hiaskan makanan pengantin.. cantik...





Lepas tu kitorang wat preparation untuk tolong2 kat kenduri tu.. Seronok juga, ramai gile orang datang... tapi cuaca agak panas.. bercawan-cawan jugaklah air kitorang minum.. Pengantin pun nampak cantik dan serasi bersama... Tiba-tiba fikiran aku melayang jauh teringat si dia.. ntah apa yang dia buat sekrang... Aku segera larikan fikiran aku dari terus fikir tentang tu... dan mula focus pada kerja yang melambak tu... aku sibukkan diri...

Selesai je majlis tu, kami sama-sama kemas dan ready untuk balik...

0 cerita anda: