BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, May 27, 2011

Selamat Hari Lahir..

Hari ini merupakan hari lahirku yang ke 21.

Ini juga merupakan hari lahir yang pertama aku raikan tanpa mama, adik, along, kawan2 yang ku kasihi dan dia.. Aku berada di rumah mak long aku. Kat sini aku tak bercadang nak raikannya kerana aku tak nak menyusahkan mak long. Tambah mak long ada commitment lain. Aku tak kisah... Tak semestinya kena ada kek pada hari lahirkan?? Bersama dengan Keluarga yang saling menyayangi pun dah cukup..

Lepas ni plan aku nak pergi tengok wayang cerita:


Lepas tu maybe kitorang jalan2 sambil cuci mata... heheheh... Semalam ramai juga yang wish.. Termasuk dia dan family dia.. Mama, memang tak pernah miss untuk wish kat aku setiap hari lahir aku.. kawan2 yang kat fb pun sama... terima kasih banyak kat diorang...

Lepas ni Aku kena berfikiran matang dah tak boleh nak manja2 lagi... hehehe... ape pun aku Aku akan ingat dan buat pesan mama.. untuk menjadi seorang yang kuat, tabah, sabar, bijak dalam membuat sebarang keputusan atau dalam menyelesaikan masalah serta untuk menjadi orang yang beriman dan anak yang solehah...

0 cerita anda: