BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, October 16, 2011

Cinta Sayang Kasih 1

Hujan yamg turun bagaikan mutiara.. Aku seronok apabila hujan mula turun membasahi bumi... Turunnya hujan bukan bermakna memahami aku yang dalam kesedihan, tetappi menghiburkan kedukaan..

Teringat dulu Cinta dan aku balik dalam hujan.. bukan sekali tapi berkali-kali.... Aku teringant akankepayahan yang aku dan cinta lalui bersama.. Aku dan Cinta saling membantu..

Begitu juga Sayang yang sedia membantu Cinta walaupun Cinta tidak ada kena mengena dengan Sayang.. tapi atas dasar sayang, sanggup sahaja memberi bantuan. Cinta juga sangat baik ketika bersama dengan Sayang. Aku gembira ketika menyaksikan peristiwa itu seperti gembiranya aku ketika hujan turun.

Kini Cinta pergi. Tinggalkan Sayang dalam sayu. Perginya Cinta mencari hidup yang baru dengan Teman yang baru. Aku, Sayang dan Kasih terkilan dengan Cinta. Dalam keadaan hati aku yang berkecai, Ku tabahkan agar memberi semangat kepada Kasih dan Sayang.

Jauh dalam sudut hati ini sangat merindui Cinta dan mengharapkan Cinta kembali membawa cahaya seperti dulu. Agar Kasih dan Sayang dapat bertaut kembali. Amin...

0 cerita anda: