BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, November 10, 2011

Cinta Sayang Kasih 6

Selamat Hari Raya Aidiladha.. Cuti ni terasa rindu sangat pada semua rakan-rakan. Alhamdulillah kami boleh still berhubung. Cuma aku sedih. Raya Haji aku tak pernah dapat raya dengan Kasih.

Sayang ada beranyakan tentang hal ini. Tapi Aku takut Cinta tak suka dengan kehadiran aku. Tak pelah. Aku berhubung melalui telefon je.

Hati ini semakin tidak tenteram apabila ada yang cuba mencari kunci hati ini lalu meminta izin untuk memilikinya. Namun hati ini masih enggan menerima kunjungan itu. Mungkin masih takut dan mahu bersembunyi. Tapi sampai bila?

Mungkin juga hati masih menunggu Cinta. Kenapa? Begitu hebat kesan yang di tinggalkan Cinta. Tapi Cinta dah tak ada. Yang mirip seperti Cinta itu, bukan Cinta kerana tingkah lakunya tidak sebaik Cinta. Namun wajahnya mirip.

"wahai hati.. Hentikanlah penantianmu terhadap Cinta. Sesungguhnya Cinta telah tiada."

Mungkin aku perlu buat seperti yang Kasih dan Sayang minta. Sayangnya Aku pada Kasih hanya Allah yang tahu..

0 cerita anda: