BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 23, 2011

Cinta Sayang Kasih 7

Mungkin ini kisah terakhir di antara Cinta, Sayang dan Kasih yang boleh aku rungkaikan. Keadaan masih seperti biasa. Aku dan Cinta masih tidak bersuara. Bila orang bertanyakan tentang aku dan Cinta, aku hanya membiarkan Cinta menjawapnya. Aku mula membuka lembaran baru. Kasih tidak akan dapat aku lupakan. Kasih ibarat bidadari bagiku. Seperti itu jugalah aku mengibaratkan Sayang.

Kasih tetap berkeras dengan keputusannya untuk terus mengharapkan aku. Sayang hanya redha dengan pemergian Cinta. Aku pula berharap, Kasih dan Sayang tahu bahawa Cinta sangat menyayangi Kasih dan Sayang sepenuh hati.

Dalam hatiku tetap berdoa agar Cinta dan Kasih dapat bersama seperti dulu. Seperti sebelum 16 Mei dulu. Aku harap Cinta dan teman barunya akan direstui oleh Kasih sekeluarga.

Terima Kasih Cinta kerana telah memberi pengalaman yang cukup bermakna dalam hidup ini. Semoga segala yang berlaku dapat dijadikan pengajaran. Kepada Kasih, hilangnya aku tidak bermakna aku melupakanmu. Kasih akan tetap sentiasa di hati. Seperti mana aku menempatkan Sayang di hati. Ketahuilah Cinta masih Sayang Kasih.

=)

3 cerita anda:

Unknown said...

Gandingan metafora dan estetika yang mantap sekali.
Keep writing dear.

LuLa- said...

Terima Kasih Kak Mell

penyuluh perikanan said...

cinta memang indah yah, apalagi dengan adanya kasih sayang...
terima ksih sudah berbagi

saya sudah follow tapi gangguan
nunggu jaringan normal...